Кафедра маркетингу та бізнес-аналітики
Кафедру маркетингу було засновано в 1972 році, у перше п’ятиріччя з дня створення економічного факультету ДонНУ імені Василя Стуса.
Маркетинг є невід’ємною складовою будь-якої організації та бізнес-моделі. В сучасних умовах, коли відбуваються динамічні зміни в сфері інформаційних технологій, зміщуються пріоритети у бік цифрової економіки, коли мінливість споживача стає все швидкішою, саме маркетинг та маркетингові інструменти дозволяють компаніям адаптуватися до нових вимог ринку та рухати бізнес вперед. Все це і обумовлює той факт, що попит ринку праці на фахівців в сфері маркетингу є стабільно високим.
Місія кафедри – формування конкурентоспроможних інтелектуальних професіоналів-інноваторів у сфері маркетингу та бізнес-аналітики, здатних здійснювати професійну діяльність, визначати тренди в галузі та впливати на трансформації в економіці держави на принципах соціальної відповідальності.
Бачення кафедри:
⮚ регіональний лідер у підготовці маркетологів та бізнес-аналітиків з нестандартним та творчим мисленням для вирішення складних маркетингових задач в умовах невизначеності;
⮚ спільнота експертів, цінностями якої є професіоналізм та висока кваліфікація, творчість та критичне мислення, інноваційність, свобода, рівність, повага, патріотизм, партнерство, персональна та командна відповідальність кожного;
⮚ комфортне професійне середовище, спроможне формувати інтелектуальну еліту нації.
За роки існування спеціальності і кафедри підготовлено більш 5,5 тисяч фахівців сфери матеріально-технічного забезпечення, управління матеріальними ресурсами та маркетингу, з них майже 3 тисячі маркетологів.
За 15 років роботи існування аспірантури на кафедрі маркетингу підготовлено та захищено у спеціалізованих вчених радах 6 докторів та 28 кандидатів економічних наук.
Кафедра маркетингу та бізнес-аналітики економічного факультету відповідає вимогам п. 5 ст. 33 Закону України «Про вищу освіту».
На сьогоднішній день на кафедрі працює 9 штатних викладачів, з них 8 кандидатів економічних наук, доцентів та 1 доктор економічних наук, професор. Чотири викладачі мають сертифікати, які підтверджують володіння іноземною мовою на рівні В2.
На кафедрі маркетингу та бізнес-аналітики реалізуються дві освітні програми:
⮚ ОП «Маркетинг», освітній ступінь «БАКАЛАВР»
⮚ ОП «Маркетинг», освітній ступінь «МАГІСТР»
Традиційно здобувачі спеціальності «Маркетинг» є учасниками та призерами професійних конкурсів, а саме: «Black sea science», «Національний фестиваль соціальної реклами», «Золотий компас», а також, Олімпіади і Конкурси студентських наукових робіт з маркетингу.
Історія кафедри
Реагуючи на зміни, що відбувалися в державі та адаптуючись до потреб суспільства, назва кафедри теж змінювалась:
- З 1972 р. – «Економіка і організація матеріально-технічного забезпечення»
- З 1990 р. – «Управління матеріальними ресурсами і організація оптової торгівлі засобами виробництва»
- З 1993 р. – «Маркетинг»
- З 01.07.2022 р. – «Маркетинг та бізнес-аналітика» (об’єднання кафедри маркетингу та кафедри економічної та управлінської аналітики)
Освітні програми
Кафедрою маркетингу та бізнес-аналітики розроблено та реалізуються освітні програми, які відповідають Закону України «Про вищу освіту», Стандартам вищої освіти з маркетингу та запитам сучасного ринку праці.
Спеціальність D5 «075 Маркетинг»
Освітня програма «Маркетинг», ОС «Бакалавр»
![]() |
![]() |
Переваги програми: |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Маркетолог — професія майбутнього | ![]() |
Маркетолог– це мозок та новатор компанії | |
Маркетолог– це універсальний фахівець, який може реалізувати себе в будь-якій сфері діяльності | |
Маркетолог– це щаслива людина: займається улюбленою справою та приносить користь суспільству | |
Якщо ВИ комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, творча та креативна особистість – ДОЄДНАЙТЕСЯ до команди маркетологів! | |
Гарант ОП: Тетяна ЯНЧУК, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та бізнес-аналітики | ![]() |
За більш детальною інформацією щодо вступу звертайтесь до Приймальної комісії Донецького національного університету імені Василя Стуса за адресою: | |
![]() ![]() ![]() |

РОБОЧІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ 2024 - 2025 н.р.
Силабуси
КУРСОВІ РОБОТИ 2024 - 2025 н.р.
2023 р.
РОБОЧІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ 2023 - 2024 н.р.
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА 2023 - 2024 н.р.
Наскрізна програма практичної підготовки
Силабус
з навчальної (ознайомчої) практичної підготовки
Силабус з навчально-виробничої практичної підготовки
Робоча програма навчальної (ознайомчої) практичної підготовки
Робоча програма навчально-виробничої практичної підготовки
Робоча програма виробничої (науково-дослідної) практичної підготовки
РОБОЧІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ 2022 - 2023 н.р.
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА 2022 - 2023 н.р.
2021 р.
РОБОЧІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ 2021 - 2022 н.р.
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА 2021 - 2022 н.р.
Силабус з навчальної (ознайомчої) практичної підготовки
Силабус з навчально-виробничої практичної підготовки
Робоча програма навчальної (ознайомчої) практичної підготовки
Робоча програма виробничої (навчально-виробничої) практичної підготовки
КУРСОВІ РОБОТИ 2021 - 2022 н.р.
ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ
Спеціальність D5 «075 Маркетинг»
Освітня програма «Маркетинг», ОС «Магістр»
![]() |
![]() |
Переваги програми: |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Маркетолог — професія майбутнього | ![]() |
Маркетолог– швидко реалізує себе у висококонкурентному середовищі | |
Маркетолог– професія, яка поєднує творчість та прагматизм | |
Маркетолог– визначає тренди в галузі та впливає на трансформації в економіці держави |
![]() |
Ваш УСПІХ – наша МЕТА! | |
Гарант ОП: Олена БОЄНКО, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу та бізнес-аналітики |
За більш детальною інформацією щодо вступу звертайтесь до Приймальної комісії Донецького національного університету імені Василя Стуса за адресою: | |
![]() ![]() ![]() |
