Обрати сторінку

Кафедра маркетингу та бізнес-аналітики

Кафедра маркетингу та бізнес-аналітики

Кафедру маркетингу було засновано в 1972 році, у перше п’ятиріччя з дня створення економічного факультету ДонНУ імені Василя Стуса.

Маркетинг є невід’ємною складовою будь-якої організації та бізнес-моделі. В сучасних умовах, коли відбуваються динамічні зміни в сфері інформаційних технологій, зміщуються пріоритети у бік цифрової економіки, коли мінливість споживача стає все швидкішою,  саме маркетинг та маркетингові інструменти дозволяють компаніям адаптуватися до нових вимог ринку та рухати бізнес вперед. Все це і обумовлює той факт, що попит ринку праці на фахівців в сфері маркетингу є стабільно високим.

Місія кафедри – формування конкурентоспроможних інтелектуальних професіоналів-інноваторів у сфері маркетингу та бізнес-аналітики, здатних здійснювати професійну діяльність, визначати тренди в галузі та впливати на трансформації в економіці держави на принципах соціальної відповідальності.

Бачення кафедри:
⮚ регіональний лідер у підготовці маркетологів та бізнес-аналітиків з нестандартним та творчим мисленням для вирішення складних маркетингових задач в умовах невизначеності;
⮚ спільнота експертів, цінностями якої є професіоналізм та висока кваліфікація, творчість та критичне мислення, інноваційність, свобода, рівність, повага, патріотизм, партнерство, персональна та командна відповідальність кожного;
⮚ комфортне професійне середовище, спроможне формувати інтелектуальну еліту нації.

За роки існування спеціальності і кафедри підготовлено більш 5,5 тисяч фахівців сфери матеріально-технічного забезпечення, управління матеріальними ресурсами та маркетингу, з них майже 3 тисячі маркетологів.

За 15 років роботи існування аспірантури на кафедрі маркетингу підготовлено та захищено у спеціалізованих вчених радах 6 докторів та 28 кандидатів економічних наук.

Кафедра маркетингу та бізнес-аналітики економічного факультету відповідає вимогам п. 5 ст. 33 Закону України «Про вищу освіту».

На сьогоднішній день на кафедрі працює 9 штатних викладачів, з них 8 кандидатів економічних наук, доцентів та 1 доктор економічних наук, професор. Чотири викладачі мають сертифікати, які підтверджують володіння іноземною мовою на рівні В2.

На кафедрі маркетингу та бізнес-аналітики реалізуються дві освітні програми:

⮚ ОП «Маркетинг», освітній ступінь «БАКАЛАВР»

⮚ ОП «Маркетинг», освітній ступінь «МАГІСТР»

Традиційно здобувачі спеціальності «Маркетинг» є учасниками та призерами професійних конкурсів, а саме: «Black sea science», «Національний фестиваль соціальної реклами», «Золотий компас», а також, Олімпіади і Конкурси студентських наукових робіт з маркетингу.

Історія кафедри

Реагуючи на зміни, що відбувалися в державі та адаптуючись до потреб суспільства, назва кафедри теж змінювалась:

  • З 1972 р. – «Економіка і організація матеріально-технічного забезпечення»
  • З 1990 р. – «Управління матеріальними ресурсами і організація оптової торгівлі засобами виробництва»
  • З 1993 р. – «Маркетинг»
  • З 01.07.2022 р. – «Маркетинг та бізнес-аналітика» (об’єднання кафедри маркетингу та кафедри економічної та управлінської аналітики)

Освітні програми

Кафедрою маркетингу та бізнес-аналітики розроблено та реалізуються освітні програми, які відповідають Закону України «Про вищу освіту», Стандартам вищої освіти з маркетингу та запитам сучасного ринку праці.

Спеціальність D5 «075 Маркетинг»

Освітня програма «Маркетинг», ОС «Бакалавр»

Переваги програми:
Інноваційність та креативність: програма побудована на принципах інноваційності та креативності
ТОП-10 критичних навичок: формування конкурентоспроможного фахівця на ринку праці
Баланс теорії та практики: поєднання академічних знань з практичними навичками
Необмежені можливості для саморозвитку: розкриття потенціалу кожного здобувача вищої освіти
Маркетолог — професія майбутнього
Маркетолог– це мозок та новатор компанії
Маркетолог– це універсальний фахівець, який може реалізувати себе в будь-якій сфері діяльності
Маркетолог– це щаслива людина: займається улюбленою справою та приносить користь суспільству
Якщо ВИ комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, творча та креативна особистість – ДОЄДНАЙТЕСЯ до команди маркетологів!
Гарант ОП: Тетяна ЯНЧУК, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та бізнес-аналітики
За більш детальною інформацією щодо вступу звертайтесь до Приймальної комісії Донецького національного університету імені Василя Стуса за адресою:
вул. 600-річчя, 21 (каб. 101, 103)   0432 50 89 32    098 971 96 40

ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Спеціальність D5 «075 Маркетинг»

Освітня програма «Маркетинг», ОС «Магістр»

Переваги програми:
Інновації та Digital: поглиблене вивчення Digital-технологій та інструментів маркетингу для проривних рішень
Провідний досвід: програма розроблена з урахуванням кращих практик українських та провідних університетів світу
Мовні можливості: вдосконалюй професійну англійську та розширюй свої горизонти
Академічна мобільність: велика мережа Університетів-партнерів
Кар’єра: найвищий відсоток працевлаштованих випускників за фахом
Маркетолог — професія майбутнього
Маркетолог– швидко реалізує себе у висококонкурентному середовищі
Маркетолог– професія, яка поєднує творчість та прагматизм
Маркетолог– визначає тренди в галузі та впливає на трансформації в економіці держави
Ваш УСПІХ – наша МЕТА!
Гарант ОП: Олена БОЄНКО, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу та бізнес-аналітики
За більш детальною інформацією щодо вступу звертайтесь до Приймальної комісії Донецького національного університету імені Василя Стуса за адресою:
вул. 600-річчя, 21 (каб. 101, 103)   0432 50 89 32    098 971 96 40

ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ