Під час зустрічі студенти дізналися:
– як працюють приховані механізми впливу на рішення покупців;
– яку роль відіграють страхи та фобії в поведінці людини;
– як формуються бажання та як маркетинг може їх підсилювати;
– чому процес купівлі набагато глибший, ніж просто вибір товару.
Практична частина тренінгу стала справжнім драйвом!
Студентки розігрували рольові ситуації у форматі «продавчиня–покупчиня», пробуючи різні стилі продажу. Психолог уважно спостерігала, підказувала, що працює найкраще, а що варто вдосконалити.
У результаті дівчата відкрили свої сильні комунікаційні сторони та отримали цінні поради, які допоможуть уникати типових помилок у роботі з клієнтами.
І головний висновок, який сьогодні багато хто почув по-новому:
ми купуємо не товар – ми купуємо емоції.
Дякуємо всім, хто долучився!