Обрати сторінку
Сьогодні студенти кафедри маркетингу та бізнес-аналітики взяли участь у надзвичайно змістовній події – зустрічі з психологинею, кандидаткою наук Вітою Зубко. Тема розмови була не менш яскрава, ніж сама афіша: «Фобії і бажання: як маркетинг впливає на підсвідомість покупця».

Під час зустрічі студенти дізналися:
– як працюють приховані механізми впливу на рішення покупців;
– яку роль відіграють страхи та фобії в поведінці людини;
– як формуються бажання та як маркетинг може їх підсилювати;
– чому процес купівлі набагато глибший, ніж просто вибір товару.

Практична частина тренінгу стала справжнім драйвом!
Студентки розігрували рольові ситуації у форматі «продавчиня–покупчиня», пробуючи різні стилі продажу. Психолог уважно спостерігала, підказувала, що працює найкраще, а що варто вдосконалити.

У результаті дівчата відкрили свої сильні комунікаційні сторони та отримали цінні поради, які допоможуть уникати типових помилок у роботі з клієнтами.

І головний висновок, який сьогодні багато хто почув по-новому:
ми купуємо не товар – ми купуємо емоції.

Дякуємо всім, хто долучився!