Обрати сторінку
Гордість кафедри маркетингу та бізнес-аналітики, освітньої програми “Маркетинг”, економічного факультету! Наша талановита студентка Левченко Наталя під керівництвом доцента Янчук Тетяни увійшла до фіналу Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт “Black Sea Science 2025”!

Її дослідження маркетингової стратегії LEGO набрало 93,5 бала, що відкрило шлях до наступного етапу престижного змагання!

Конкурс “Black Sea Science” – це платформа для найкращих молодих дослідників, організована Одеським національним технологічним університетом у партнерстві з топовими університетами Європи, Азії та Близького Сходу. Серед них навчальні заклади з Болгарії, Казахстану, Китаю, Швейцарії, Великобританії, Італії та інших країн.

Це не просто перемога – це визнання високого рівня підготовки наших здобувачів та професіоналізму викладачів!

Вітаємо Наталю та її керівника з визначним досягненням! Бажаємо впевненості, натхнення та перемоги у фіналі!