12 грудня на кафедрі маркетингу та бізнес-аналітики ДонНУ імені Василя Стуса відбулася надихаюча лекція на тему Web2 → Web3 Influence Marketing у сучасній цифровій економіці.
Подія об’єднала здобувачів освіти та учасників в онлайн і офлайн форматах у живій та динамічній атмосфері. Спікерка Анжеліка Грохольська (FHENIX.IO) поділилася актуальними підходами до інфлюенс-маркетингу, роллю AI та Web3 у сучасній цифровій економіці.
Під час заходу було проведено низку цікавих конкурсів із призами від партнерів. Зокрема, здобувачі із захопленням долучилися до інтерактивної гри, розробленої доцентом кафедри маркетингу та бізнес-аналітики Поповським Ю.Б., яка додала драйву та продуктивного настрою.