Обрати сторінку

Успішні випускники кафедри маркетингу та бізнес-аналітики

Пода Яна Сергіївна

 У 2005 році Яна вступила на спеціальність «Маркетинг» Донецького національного університету та отримала ступінь «Бакалавр». Магістратуру закінчила вже за спеціальністю «Прикладна економіка».

У 2010 році, закінчуючи навчання в університеті, прийшла працювати фахівцем з маркетингу в компанію Corum Group (на той момент – НВК «Гірничі машини»). Цікавий факт: під час проходження відбору в компанію, перед фінальною співбесідою з Генеральним директором, надійшла пропозиція від іншої компанії, але Яна відмовилася, тому що там був  напрямок HR, а в «Гірських машинах» – маркетинг ) Відділ маркетингу в компанії на той момент тільки формувався і була можливість взяти участь в його становленні та розвитку.

За 10,5 років Яна пройшла шлях від звичайного фахівця до керівника відділу маркетингу.

Яна несе відповідальність за такі напрямки в компанії:
– розвиток системи продажів;
– підтримка і розвиток CRM-системи;
– маркетингові комунікації з метою просування продуктів / послуг;
– аналітика (в т.ч., проведення щорічних опитувань задоволеності клієнтів).

Основні досягнення Яни за період роботи: 
– Розроблено і впроваджено стандарти управління взаємовідносинами з клієнтами в компанії.
– Описано і стандартизовано процес підготовки і участі у виставках для компанії, в тому числі, на зарубіжних ринках
– Впроваджено й успішно працює система CRM
– Актуалізована база маркетингових матеріалів компанії (брошури, каталоги, листівки, презентації). Розроблено новий для компанії вид поліграфічної продукції – «Успішні кейси»
– Запроваджено процес «Управління продажами»
– Співрозробник Стратегії компанії Corum Group до 2030 року.

 

Скоропадський Микола Миколайович

 У 2009 році  Микола вступив в Донецький національний університет на спеціальність «Маркетинг».

 У 2011, під час навчання, почав працювати в рекламній агенції «P.I.N.K.» на позиції BTL-менеджера. Серед його клієнтів — великі локальні і міжнародні бренди: «Ашан», «М’ясна Весна», «Експодонбас».

У 2013 році став керівником Донецької філії «Pinguin-studio» — діджитал-студії, що фокусувалася на послугах інтернет-просування.

У 2014 році Микола переїхав до Дніпра і відкрив незалежну агенцію «Penguin-team», що спеціалізується на контекстній рекламі, якою і керує наразі. З першого року роботи компанія взяла участь в програмі партнерів Google і отримала статус офіційного партнера.

У 2017 році агенція отримала вищий статус Premier Google Partner і почала фокусуватися на роботі з англомовними клієнтами.

У 2021 році «Penguin-team» — це 40 осіб, які працюють над просуванням малого і середнього бізнесу по всьому світу, включаючи США, Канаду, Велику Британію, Австралію, Сінгапур, Україну. Місячний рекламний бюджет клієнтів становить понад 6 млн доларів. Агентство створює і оптимізує рекламні кампанії на Amazon, Facebook, Google та LinkedIn.

 «Навчання в Університеті було важливим етапом в побудові кар’єри маркетолога і підприємця. ДонНУ надав фундаментальні знання та навички для постійного розвитку, сприятливу середу спілкування, що стали в нагоді у професійній діяльності, допомагають розвивати свою агенцію та бізнес клієнтів»

Калюжняк Андрій Олегович

 У 2009 році Андрій вступив до Донецького національного університету на спеціальність «Маркетинг».

Будучи студентом 4 курсу відкрив власне підприємство і активно займався його просуванням. Серед клієнтів були відомі торгові мережі і підприємства: «Амстор», “Брусничка”, ВАТ «Донецькгірмаш», ТОВ «Планета НОРД».

У 2014 році пройшов стажування на посаду маркетолога в хокейному клубі “Донбас” – флагмані українського хокею, семиразового чемпіона країни.

Співорганізатор спортивних заходів: IIHF Continental Cup-2020 року, Donbass Open Cup (2015-2020рр.).

З 2017 року керує департаментом маркетингу в хокейному клубі «Донбас».

«Навчання в Донецькому національному університеті, в першу чергу допомогло мені стати самостійним і відповідальним, прищепило любов до освіти – фундаменту успішної особистості. Саме в університеті прийшло усвідомлення того, що нічого не дається просто так. Щоб досягати високих професійних результатів необхідно постійно покращувати свої навички та вміння!»

 Очосальська Олександра Євгенівна

 В 2011 році Олександра вступила до Донецького національного університету на спеціальність «Маркетинг». У зв’язку з політичною ситуацією та початком війни на Донбасі, в 2014 році довелося переїхати до Києва та продовжувати навчання віддалено.

 У професійній сфері вибрала для себе напрямок event-маркетингу і восени 2014 року почала стажування в українському агенстві Quest Event, яке спеціалізується на організації та проведенні масштабних заходів під ключ по всій території України. За півтора року було проведено понад 100 заходів для таких компаній як Метінвест, ДТЕК, Terrasoft, Coral Travel, Toyota, Nestle і багатьох інших.

У 2016 році перейшла працювати в ІТ компанію LanTec, до відділу маркетингу, на посаду Event-менеджера. LanTec – лідер системної інтеграції в Україні. Компанія є офіційним платинум-партнером світових лідерів індустрії, таких як HPE, Microsoft, Cisco, VMware, Veeam, а клієнти – це тисячі компаній в абсолютно різних сферах бізнесу!

Основний напрямок роботи був націлений на діловий туризм та організацію великих корпоративних заходів в Україні та за кордоном. На даний момент Олександра є організатором заходів в: Угорщині, Словаччині, Австрії, Португалії, Іспанії, США, Домініканській Республіці і на Шрі-Ланці.

Паралельно Олександра вивчала напрямок digital маркетингу і в 2018 році виступила на НСК Олімпійський з доповіддю на тему – «Цифрова трансформація в ритейлі на прикладі Nebraska Furniture Mart» в рамках «Retail and Development Business Expo». 

«Завдяки активному  співробітництву та участі в маркетингових партнерських програмах з Hewlett-Packard Enterprise, мені вдалося виграти поїздку на міжнародний форум «Growth Marketing Conference» в Сан-Франциско та поспілкуватися із керівництвом світових маркетингових агентств»!

З 2020 року Олександра займає посаду керівника відділу маркетингу компанії LanTec.

 «Однією з основних причин досягнення успіхів у своїй сфері я вважає саме навчання в ДонНУ на спеціальності «Маркетинг», адже 3 роки очного навчання дозволили мені отримати не тільки теоретичні знання, а й застосувати на практиці основи навичок спілкування з людьми різного соціального статусу, вміння знаходити вихід зі складних ситуацій та впевненість у власних силах»!

Остапчук Наталія

Наталія закінчила бакалаврат спеціальності «Журналістика» та вступила на спеціальність «Маркетинг», що, за її словами,  було для неї викликом.

На думку Наталії, маркетинг – основа будь-якої успішної справи – не лише бізнесової, а й життєвої.

«Обрати економічний факультет Донецького національного університету імені Василя Стуса для здобуття ступеня освіти «Магістр» було абсолютно правильним рішенням! Адже я навчалась у досвідчених, професійних викладачів кафедри «Маркетинг» та економічного факультету,  опинилась у середовищі цілеспрямованих і перспективних студентів, та впродовж всього навчання перебувала в дружній атмосфері. Для мене ці 1,5 роки магістратури стали безперечно якісним та продуктивним часом!»

Нині, Наталія працює у Дирекції маркетингу великого загальнонаціонального телеканалу «Україна» фахівцем зі зв‘язків із громадськістю та пресою. А також розвиває свою власну справу – профільне комунікаційне агентство з просування аграрного бізнесу «PR Cultivator».

 «Маркетинг став для мене справжнім помічником! Мені приємно зізнатись, що інколи, у процесі своєї професійної діяльності, розробці комунікаційних проєктів, розвитку власного бізнесу, я пригадую лекції та поради викладачів Донецького національного університету імені Василя Стуса. І вони дійсно стають мені у нагоді!

«Я щиро вдячна за свою освіту і впевнена – далі лише більше»!

Палій Роман Сергійович

До Донецького національного університету Роман вступив у 2011 році на спеціальність «Маркетинг», де здобув корисні, на його думку, основи майбутньої професії та глибокі знання щодо фундаментальних законів економічних відносин в цілому. Під час навчання мав нагоду отримати практичний фаховий досвід в департаменті маркетингу мережі АЗС «Паралель».

Після початку військових дій переїхав слідом за Університетом у Вінницю, де успішно отримав диплом СО «Бакалавр» та СО «Магістр» на денній формі навчання в 2017 році. Окрім збереження місця для навчання, факультет надав змогу отримати сертифікати англійської програми Tempus Impress «Soft skills», які в майбутньому були високо оцінені роботодавцями, а також диплом міжнародного зразка, який визнається в закордонних навчальних закладах.

Кар’єру розпочав з проходження конкурсного відбору до Дивізіону з продажів металургійного холдингу «Метінвест-СМЦ» в Києві, де працював на посаді спеціаліста з супроводу продажів. Розвивав напрямок електронних продажів шляхом тендерних процедур закупівель через «Prozorro» від ПАТ «Укрзалізниця», де було укладено близько 40 угод на сукупну вартість металопродукції у 120 млн.грн. В результаті захистив магістерську роботу за цією темою, практичні висновки якої були використані в діяльності компанії.

Подальший професійний розвиток був пов’язаний з роботою в сфері маркетингових досліджень у штаті консалтингових компаній на позиції маркетолога-аналітика.

У своєму професійному  активі Роман має успішно захищені проєкти на сукупну ринкову суму у 2 млн.грн., а також рекомендаційні листи від Vodafone, МХП, УВК.

В 2018 році Роман отримав пропозицію на посаду спеціаліста з операційного маркетингу в Дирекції з продажів в керуючій компанії «Метінвест Холдинг», де зараз й працює.

 «Попередньо отримані навички з маркетингу та супутніх економічних дисциплін надали мені змогу гармонійно приєднатись до високо розвиненої команди професіоналів міжнародного класу. Окрім підготовки презентаційних матеріалів для вищого керівництва холдингу, я створив багатофакторну модель собівартості виробництва металопрокату, а також єдину інформаційну систему – базу з продажів та планування виробничих замовлень». 

Білоус (Зінчук) Діана Андріївна

 Професійну кар’єру Діана розпочала ще під час навчання у магістратурі (весною 2014 року) на посаді менеджера із збуту в компанії «УкрАсептіка» (м. Донецьк).

Реалізувати свій потенціал вдалося саме завдяки практичному застосуванню фундаментальних теоретичних основ, отриманих в стінах ДонНУ при вивченні таких дисциплін як: «Промисловий маркетинг», «Мікроекономіка», «Маркетингові дослідження», «Логістика», «Брендинг і PR».

  Працюючи в сегменті В2В продажів побутової хімії та клінінгового обладнання, вдалося збільшити клієнтську базу та знайти нові ніші для збуту продукції. Однак, через введення військового стану на території Донецької області, довелося звільнитися та переїхати.

З осені 2014 року по теперішній час Діана працює менеджером із зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Євромастила» (м. Київ).

Особистим досягненням в області міжнародного маркетингу вважає виграний тендер на будівництво паливно-заправного комплексу аеропорту «Дашогуз» в Туркменістані загальною сумою понад 12 млн. доларів.

В обов’язки входило повне забезпечення Контракту (2015-2017): закупівля обладнання у європейських виробників; міжнародні переговори в Брюсселі та Стамбулі; логістика; фінансова звітність; дистанційний контроль робіт на об’єкті. Крім цього – три виграних тендери через майданчик електронних торгів ProZorro на поставку промислового обладнання для контролю кількості та якості паливно-мастильних матеріалі, а також забезпечення комерційного обліку та контроль зовнішніх витоків авіаційного палива у ДП «Міжнародний Аеропорт «Бориспіль» на суму понад 3 млн. грн кожен.

Пристосовуючись до ведення бізнесу в нових карантинних умовах, з 2020 року Діана розвиває напрямок діджитал маркетингу на посаді директора із збуту.  В професійні обов’язки входить SEO оптимізація, UI/UX дизайн та google аналітика трьох вебсайтів підприємства, проведення рекламних кампаній у google ADS, позиціонування та просування бренду у соцмережах, участь в міжнародних конференціях.

«Я щиро вдячна всьому педагогічному складу Донецького національного університету за отримання глибокої бази знань в області економіки, маркетингу та підприємництва. Навчання на кафедрі маркетингу дало мені поштовх не тільки до професійного розвитку, але й до визначення правильної життєвої позиції».

Петренко Євгенія Сергіївна

У 2006 році Євгенія вступила в Донецький національний університет на спеціальність «Маркетинг».

В 2010 році під час навчання почала працювати на посаді економіста в будівельній компанії СП «Агроспецмонтажник», клієнтами якої були Укрзалізниця, великі промислові підприємства Донецької області, в тому числі ПрАТ «Авдіївський коксохімічний завод».

З 2012 році займала посаду начальника планово-економічно відділу  СП «Агроспецмонтажник».

У 2015 році працювала помічником народного депутата у Верховній Раді України.

У 2016 році влаштувалася на підприємство ПрАТ «Авдіївський коксохімічний завод» у відділ закупівель на посаду менеджера.

У 2017 році і по сьогоднішній час Євгенія працює керівником тендерного бюро відділу закупівель ПрАТ «АКХЗ» і знаходиться у кадровому резерві групи Метінвест на посаді керівника відділу закупівель. Наразі постачальниками послуг та товарів, які постійно залучені до тендерних процедур ПрАТ «АКХЗ» є відомі зарубіжні виробники промислової продукції та устаткування: Siemens, Scheider Electric, Haldor Topsoe та інші.

«Навчання в Донецькому національному університеті заклало фундамент для подальшого професійного розвитку, допомогло здобути необхідні знання, налагодити багато корисних контактів, які і наразі стають у нагоді!»

Статкевич Катерина Олександрівна

 Ще зі школи Катерина чітко розуміла, що хоче навчатись саме у цьому вищому навчальному закладі, і коли він переїхав до Вінниці, то вона зрозуміла – це доля!

Навчання Катерини з першого курсу було цікавим, разом з групою їздили навіть на екскурсії. Але, за її словами, вся її історія розпочалася на 2 курсі, коли до них на заняття прийшла Янчук Тетяна Василівна. Саме вона підштовхнула її до наукової діяльності і запропонувала взяти участь у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт. І недарма, адже разом з викладачем Катерина виборола призове ІІІ місце з надзвичайно актуальною тематикою про проведення маркетингового аудиту. А далі, конкурс за конкурсом, щоразу призові місця, участь в практичних кейсах, стипендіальних програмах, і Катя вже не уявляла життя без науки.

Катерина планує вступати до аспірантури, бо, каже, що любов до науки – це на все життя!

«Я безмежно вдячна усій кафедрі маркетингу за її особистісний розвиток і віру у власний потенціал!».