На дисципліні «Проєктування торговельних об’єктів та техніка продажів» студенти кафедри маркетингу та бізнес-аналітики не просто «вивчають теорію».
Створюють реальні простори, в які одразу хочеться зайти, працюють з поведінкою споживача, потоками покупців, візуальними акцентами та ергономікою.
Студенти моделюють свої об’єкти у:
• Planner 5D – для об’ємних інтер’єрів
• Sweet Home 3D – для точних планувальних рішень
• Floorplanner – для професійних схем та 3D-візуалізацій
• Canva – для презентацій концепцій
• Figma – для створення UI-прототипів POS-матеріалів та навігації
І щоразу дивують тим, як тонко вони відчувають потреби споживачів.
Вони враховують усе – від розташування кас до світлових сценаріїв і зони комфорту покупця.
Кожен проєкт – це маленька історія про майбутній успіх бізнесу.
Ось невеличкий фрагмент ще не завершеного проєкту…
Але ви вже бачите, яким стильним він буде!