Попова Вікторія Геннадіївна
Доцент кафедри маркетингу Донецького національного університету імені Василя Стуса, кандидат економічних наук
Досягнення
У 1984 році закінчила Харківський державний інститут культури за спеціальністю «Культурно-просвітницька робота. Режисура»; у 1996 році – факультет підготовки та перепідготовки працівників народного господарства за спеціальністю «Документознавство та організація підприємницької діяльності» Донецького державного університету.
На кафедрі маркетингу була здобувачем з 1999 року. У 2009 році захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності «Міжнародна економіка». Тема дисертації – «Міжнародна конкурентоспроможність регіональних господарських комплексів в контексті економічної інтеграції».
З 2003 по 2009 роки працювала на кафедрі маркетингу на посаді старшого викладача, з 2009 року обіймає посаду доцента на кафедрі маркетингу.
У Донецькому національному університеті працює з 1985 року. Працювала на посадах директора Студентського клубу, начальника відділу реклами та зв’язків із громадськістю (з 2001 року – відділ зв’язків із громадськістю, з 2015 – відділ корпоративних комунікацій). З 2016 року – директор навчально-практичного центру культурно-естетичного розвитку та соціальних проектів Донецького національного університету імені Василя Стуса (з травня 2018 року – Навчально-практичний центр культурно-естетичного розвитку та роботи зі студентами).
З 2010 року є науковим керівником студентів, що беруть участь у Всеукраїнських та Міжнародних наукових конференціях. Попова Вікторія Геннадіївна бере активну участь у наукових заходах різних рівнів, які проводяться на економічному факультеті та на базі кафедри маркетингу. Вона неодноразово була членом оргкомітету конференцій і конкурсів студентських наукових робіт, що проводилися кафедрою.
Була ініціатором створення знаково-символічної системи (брендбук) та відділу маркетингу у Донецькому національному університеті; ініціатором проведення ряду іміджевих та корпоративних заходів у виші та регіоні.
З 2003 до 2017 року входила до складу Вченої ради Донецького національного університету імені Василя Стуса.
Автор понад 25 наукових та методичних праць, у тому числі 1 монографії.
Нагороджена подякою Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність; грамотою Вінницької міської ради; грамотами та подяками університету, факультету та кафедри.
Сфера наукових інтересів: менеджмент рекламної діяльності, маркетингові комунікації, event-маркетинг, корпоративна культура.