Обрати сторінку

Боєнко Олена Юріївна

Боєнко Олена Юріївна

Завідувач кафедри маркетингу та бізнес-аналітики Донецького національного університету імені Василя Стуса, кандидат економічних наук, доцент

e-mail: [email protected]

Профайл:
SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail
Web of Science: https://www.webofscience.com
Google-Scolar: https://scholar.google.com.ua

Освіта:

В 1995 році закінчила економічний факультет Донецького державного університету. Отримала спеціальність: «Управління матеріальними ресурсами та організація оптової торгівлі засобами виробництва».

Сертифікований випускник Консорціуму із вдосконалення бізнес-освіти в Україні (CEUME) – 1999 рік.

В 2000 році при Спеціалізованій вченій раді Інституту економіки промисловості НАН України захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.06.01 «Економіка підприємства та організація виробництва».

В 2004 р. отримала звання доцента кафедри маркетингу.

Професійна діяльність:

Член Української асоціації маркетингу – https://www.uam.in.ua/ukr/clubs/teachers-club/members/

Член Галузевої Експертної ради НАЗЯВО (07 галузь – «Управління та адміністрування») з листопада 2019 року по вересень 2023 року

Член журі Галузевої конкурсної комісії Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» у 2020-2022 рр.

Член журі Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт зі спеціальності 075 «Маркетинг» у 2021 -2024 рр.

Член редакційної колегії наукового журналу категорії «Б» «Innovation and Sustainability», https://ins.vntu.edu.ua/index.php/ins/about/editorial

Досвід викладацької діяльності – 24 роки в системі вищої освіті України.

Підвищення кваліфікації та стажування:

Донецький національний університет імені Василя Стуса
Тема: «Факультетська школа Гарантів: підготовка до акредитаційної процедури», Свідоцтво ПК № 20-08/535 від 24.06.2022 р. (3 кредити)

Київський національний університет імені Тараса Шевченка, кафедра міжнародної економіки та маркетингу, 10.02.2020 р. – 13.05.2020 р.

Стажування Academic Society of Michal Baludyansky, Certificate № 23-09.15 about scientific training and advanced skills (72 hours) from «Economics, Management and Marketing», 13.09.2015 – 16.09.2015, Slovak republic, Kosice.

Стажування в Scientific Consulting Community «Open Europe», Certificate № 24-03.16 about scientific training and advanced skills (108 hours) from «Economics, Management and Marketing», 20.03.2016 – 23.03.2016, Slovak republic, Medzilaborce.

Міжнародні проєкти, тренінги:

2016 р. – Міжнародна програма «Освітня онлайн-платформа розвитку підприємницьких і соціальних компетенцій населення Донбасу» в рамках програми МАТРА за підтримки Посольства Королівства Нідерландів.

2019 р. – Тренінг з викладацької майстерності для викладачів переміщених та східних ЗВО, спільний проєкт ГО «ВИЩЕ» та Саксонського центру дидактики вищої школи (Німеччина).

2019 р. – Тренінг з формування мережі експертів із забезпечення якості вищої освіти, НАЗЯВО.

2024 р. – Тренінг для викладачів ЗВО «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми дискримінації в рекламі», організований за підтримки Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні https://ukraine.fes.de/index.html, Українською Асоціацією Маркетингу,
 https://www.uam.in.ua/, Центральним Секретаріат Індустріального Гендерного Комітету з Реклами https://gkr.uam.in.ua/.
Сертифікат № 18/2024 – ІГКР; 17-19 травня 2024 р.

Нагороди:

Грамота та Подяка Міністерства освіти і науки України, Управління освіти і науки Донецької облдержадміністрації, Департаменту освіти Вінницької міської ради, дипломи, грамоти та подяки ректора ДонНУ імені Василя Стуса.

Наукова діяльність:

Автор більш 95-ти наукових та науково-методичних публікацій в українських та міжнародних виданнях. Співавтор 3-х навчальних посібників.

Викладає дисципліни: «Маркетинг», «Маркетингове ціноутворення», «Рекламний менеджмент», «Маркетинг в галузях та сферах діяльності», «Вступ до фаху».

Сфера наукових інтересів: маркетинг, бренд-менеджмент, брендинг, поведінка споживачів.

Практична діяльність у сфері маркетингу: керівник напрямів та маркетолог ТМ «Славолія», ТМ «Гайсин», ТМ «Урожай» (2002-2003 рр.).