Віртуальні екскурсії для маркетологів – досліджуємо брендинг через мистецтво! 27 березня у рамках науково-практичного гуртка Creative: Marketing the Next Level здобувачі вищої освіти кафедри маркетингу та бізнес-аналітики відвідали відвідали три захопливі онлайн-екскурсії світовими музеями Що ми переглянули? Лувр, Париж Виставки «Здалеку. Подорожні матеріали та предмети» – здобувачі звернули увагу на візуальну стилістику старовинних артефактів, які можна адаптувати для реклами екопродукції. «Силові ігри» – аналізували, як візуальні образи посилюють політичні або комерційні меседжі. «Міфи про заснування» – обговорювали, як міфологеми створюють сильний бренд-наратив (від Геракла до Дарта Вейдера). Музей Ван Гога, Амстердам Здобувачі дослідили, як особистість художника стала символом сили бренду – емоції, кольори, автентичність. Цінне для сучасного SMM!!!- кольорова палітра, історія через особистість, повторювані символи – все це використовується у просуванні брендів. Британський музей, Лондон Вивчали артефакти різних епох і народів як джерела для символів у брендингу. У результаті зустрічі: – учасники сформували власні візуальні moodboards на основі вражень; – виділили 5 ключових візуальних трендів, які можна застосовувати в рекламі у 2025 році; – обговорили, як мистецтво впливає на формування цінностей бренду та поведінку споживача. Підсумок Бренд також формують власну міфологію, так само як і стародавні культури – через артефакти, історію, символіку. Запрошуємо на спільний онлайн-тур ще завтра, щоб обговорити маркетингові ідеї та творчі підходи, натхненні шедеврами світових музеїв! Дата та час: 28.03 о 15:00 У Microsoft Teams. Creative: Marketing the Next Level https://teams.microsoft.com/l/team/19%3A28abb1993e724266b16ddf61057b9aeb%40thread.tacv2/conversations?groupId=101d79cf-1219-4615-af82-488a518356f3&tenantId=1d80d581-8e6a-4af6-9222-9610b1bea4e1