Злобін Ілля Володимирович

Злобін Ілля Володимирович

Доцент кафедри маркетингу Донецького національного університету імені Василя Стуса, кандидат економічних наук

Досягнення

Має дві вищі освіти за напрямами економіки (маркетинг) та технічних наук (адміністрування комп’ютерних систем), а також науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю «Світове господарство та міжнародні економічні відносини». Науково-педагогічний досвід – більше 12-ти років.

Брав участь у реалізації Міжнародних програм:

– курс «Менеджер Facebook», фінансований USAID UCBI (2016 р.);

– освітня онлайн-платформа розвитку підприємницьких і соціальних компетенцій населення Донбасу, в рамках МАТРА за підтримки Посольства Королівства Нідерландів (2016 р.);

– спільний проект (Україна-Норвегія) щодо ресоціалізації та адаптації звільнених у запас військовослужбовців та членів їх сімей (2015 р.);

– навчальна програма USAID «Розвиток навичок віддаленої роботи серед ВПЛ і місцевого населення Донецької і Луганської областей» (2016 р.).

– навчальна програма ПРООН «Розвиток навичок віддаленої роботи серед ВПЛ і місцевого населення Донецької і Луганської областей» (2016 р.).

Має значну кількість наукових публікацій, в тому числі: наукових статей – 24, монографії – 1, методичних рекомендацій – 2, практичних рекомендацій з розвитку бізнесу – 1. Понад 60 статей науково-популярного характеру.

Близько 18-ти років досвіду приватної підприємницької діяльності у галузі виробництва електронних систем обробки інформації та надання маркетингових послуг забезпечують тісний зв’язок практичної та науково-викладацької роботи. Активно здійснює консалтингову діяльність, в тому числі у галузі PR, пропаганди та зв’язків з громадськістю.

Колумніст експерт блогів PressFeed, Deadline та блогер.

Є членом редакційної колегії міжнародного наукового журналу (Economic and law paradigm of modern society: www.studlib.org.ua) та співорганізатором міжнародних наукових заходів – конференцій та круглих столів (ЄС).

Винагороди:

–   Диплом за досягнення у науковій діяльності (17.05.2017, № 136/05);

– Подяка за підготовку програми «Instagram для бізнесу», що проводиться за підтримки USAID UCBI (2017);

– Подяка за розробку програми навчання «SMM-менеджер Facebook», що проводиться за підтримки USAID UCBI (2016);

– Подяка за тренінгову діяльність в рамках програми «Економічне та соціальне відновлення Донбасу» за підтримки програми розвитку ООН в Україні та Уряду Японії (2016);

– Диплом ДонНУ за розвиток міжнародних відносин Донецького Національного університету (02.12.2015);

– Диплом ДНТУ за досягнення у науковій діяльності (21.04.2012).

Сфера наукових інтересів: дослідження цифрового маркетингу та електронної комерції, промислового маркетингу, тіньової економіки.