
Злобін Ілля Володимирович
Доцент кафедри маркетингу Донецького національного університету імені Василя Стуса, кандидат економічних наук
Досягнення
Має дві вищі освіти за напрямами економіки (маркетинг) та технічних наук (адміністрування комп’ютерних систем), а також науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю «Світове господарство та міжнародні економічні відносини». Науково-педагогічний досвід – більше 12-ти років.
Брав участь у реалізації Міжнародних програм:
– курс «Менеджер Facebook», фінансований USAID UCBI (2016 р.);
– освітня онлайн-платформа розвитку підприємницьких і соціальних компетенцій населення Донбасу, в рамках МАТРА за підтримки Посольства Королівства Нідерландів (2016 р.);
– спільний проект (Україна-Норвегія) щодо ресоціалізації та адаптації звільнених у запас військовослужбовців та членів їх сімей (2015 р.);
– навчальна програма USAID «Розвиток навичок віддаленої роботи серед ВПЛ і місцевого населення Донецької і Луганської областей» (2016 р.).
– навчальна програма ПРООН «Розвиток навичок віддаленої роботи серед ВПЛ і місцевого населення Донецької і Луганської областей» (2016 р.).
Має значну кількість наукових публікацій, в тому числі: наукових статей – 24, монографії – 1, методичних рекомендацій – 2, практичних рекомендацій з розвитку бізнесу – 1. Понад 60 статей науково-популярного характеру.
Близько 18-ти років досвіду приватної підприємницької діяльності у галузі виробництва електронних систем обробки інформації та надання маркетингових послуг забезпечують тісний зв’язок практичної та науково-викладацької роботи. Активно здійснює консалтингову діяльність, в тому числі у галузі PR, пропаганди та зв’язків з громадськістю.
Колумніст експерт блогів PressFeed, Deadline та блогер.
Є членом редакційної колегії міжнародного наукового журналу (Economic and law paradigm of modern society: www.studlib.org.ua) та співорганізатором міжнародних наукових заходів – конференцій та круглих столів (ЄС).
Винагороди:
– Диплом за досягнення у науковій діяльності (17.05.2017, № 136/05);
– Подяка за підготовку програми «Instagram для бізнесу», що проводиться за підтримки USAID UCBI (2017);
– Подяка за розробку програми навчання «SMM-менеджер Facebook», що проводиться за підтримки USAID UCBI (2016);
– Подяка за тренінгову діяльність в рамках програми «Економічне та соціальне відновлення Донбасу» за підтримки програми розвитку ООН в Україні та Уряду Японії (2016);
– Диплом ДонНУ за розвиток міжнародних відносин Донецького Національного університету (02.12.2015);
– Диплом ДНТУ за досягнення у науковій діяльності (21.04.2012).
Сфера наукових інтересів: дослідження цифрового маркетингу та електронної комерції, промислового маркетингу, тіньової економіки.